Ekorre :3

Morsning! ;)

Är det inte underbart när man träffar på djur? Tama som vilda.
Jag tänkte lägga upp lite bidler från mitt möte med en ekorre!

Den satt på vägen framför mig när jag var påväg hem från stallet.
Jag hade kameran med mig, men jag tänkte: "Innan jag har fått upp kameran har ekorren hunnit skuttat iväg för länge sen."
Men den satt kvar. Så jag drog upp kameran och knäppte massa bilder. Så skuttade den iväg.
Jag tänkte precis stoppa ner kameran igen när den hoppade tillbaka :o
Jag fortsatte ta bilder och så hoppa den upp på staketet på bron. Och sedan hoppa den till andra sidan, och sen upp i ett träd.

De där minutrarna resulterade i en hel radda med bilder och jag tänkte visa er några nu! :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0