The day .

Wuup Wuup :)

Jag börjar verkligen få slut på olika sätt att säga 'hej',
för som ni kanske har märkt försöker jag att variera mig :p

Ni får gärna kommentera om ni kommer på fler sätt att säga hej på! :D

Iaf.. Jag har varit med Bella i stort sett hela dagen. Ja, just det. Men modell ni vet ;)
Vi startade vid lunch med att äta pizza (mums), och sen åt vi glass (usch, jag hatar mig själv).
Sen for vi hem till mig, kollade på bidler från fotograferingen igår, som jag tänkte
lägga upp ett eget inlägg om det senare! :D

Sedan spenderade vi flera timmar(?) åt att fixa hennes blogg design :)
Ja, ni kan ju ta en titt på isabelleanderssons.blogg.se om ni blev nyfikna :)

Jag gör gärna bloggdesigner (främst headrar då) till de som är intresserade!
Det enda jag vill ha i gengäld är att få ha mitt namn i väldigt liten stil på den och
att du eventuellt skriver och tipsar om mig i ett inlägg eller två! :D

Slänger in en bild på Bella från glassätningen :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du dig av för program när du gör en heather ? :)

2011-06-30 @ 01:22:00
Postat av: Isabelle Andersson

hahaha ojojoj den här va ny (a)

2011-07-11 @ 13:10:26
URL: http://isabelleanderssons.blogg.se/
Postat av: Isabelle Andersson

hahaha ojojoj den här va ny (a)

2011-07-11 @ 13:11:13
URL: http://isabelleanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0