Hoppsan! :o

Hej o hoj!

Först ska jag be om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår :o
Jag klippte mig (nöjd :)) och sedan hade jag Us-möte.

För dig som undrar vad Us är så står det för Ungdomssektionen. Jag är medlem där och vi har hand om ungdomarna på ridklubben. Vi anordnar övernattningar och små läger och andra skojiga saker! :)
Vi har även köpt en liten ponny, som ni ju har på bild här under; Fanagan :D

Idag har jag varit på dans också. Vi finslipar inför Michael Jackson-showen "Remember the Time" !
Vi ska sätta upp fyra förställningar och jag börjar bli lite nervös. Jag är med i 6 danser istället för ca 3 som i vanliga fall.. Men det blir säkert bra, fast jag har aldrig dansat så här avancerade danser ;)

Just nu sitter jag och tittar på Infor Eurovision :p
Men jag tycker väldigt mkt om det! Jag är rätt musikalisk och kan inte låta bli att sätta krav på mig själv att kunna alla bidrag x)

Haha, men snart ska jag duscha!
Godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0