Tv-kväll :)

Tjenare :)

Nu ska vi snart bänka oss framför tv:n, familjen. Vi ser alltid på Himmelblå tillsammans på måndagkvällar :)
Det är så mysigt ^^

Jag ska visa er lite bilder på mig och Terry har jag bestämt ;) Om ni är intresserade förstås?

Ni är lite dåliga på att kommentera! Jag har sett att en hel del besöker min blogg - utan att lämna kvar en kommentar! Fy på er! :p
Det är ju så mycket roligare att blogga om man får lite respons ;)

Första dagen i skolan var inte så pjåkig ändå.. Jag hade ju sånglektion och det räddar hela dagen :p
Efter skolan åkte jag hem, åt nudlar innan jag åkte iväg till skoaffärn' och köpte ett par vita tygskor. Sedan for jag till stallet, körde ut på Fanagan (liten shettisskimmel som jag tekniskt sätt äger en sjunde del av x) Us äger honom och där är jag medlem, vi är sju stycken) i vagn. Sedan red jag lektion.
Hade connemaran Zorro, slänger in en bild på honom och Fanagan.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0