Visste du att..


.. jag äälskar Avril Lavigne?

.. jag har ridit i tio år?

.. jag läser mycket böcker?

.. jag funderar på att köpa ritplatta?

.. jag inte kan få nog av dadlar?

.. jag inte har så bra självförtroende som man kan tro?

.. jag är pretty besatt av Eurovision Song Contest? Jag kan alltid alla årets bidrag! Tvångsatanke :o

.. program som Jims Värld och 2 ½ Men faller mig i smaken?

.. jag tar sånglektioner?

.. jag har ont i huvudet hela tiden?!

.. jag kan spela 5 instrument?

.. jag inte har något djur men skulle göra vad som helst för att få ett!

.. jag inte kan leva utan hästar och musik?

.. jag har problem med färgen rosa?

.. jag är väldigt tankspridd?

.. jag just nu sitter och tittar på Huset Fullt Av Hundar? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0