Ain't No Sunshine

Men himla väder, att solen inte kan skina en ända dag?

Och förlåt att jag inte uppdaterade igår, hade tänkt göra det och berätta hur det gick på ridpasset men jag hann aldrig ;o
Det gick iaf väldigt bra, jag red Yankee. Tänk vilken träning det är för magmusklerna att rida!

Idag har jag inte gjort så mkt ändå, förutom skolan. Eller jo, jag har ju haft Sång-, piano- och gitarrlektion :p Ja, alla tre direkt efter varann.
Jag sjunger What Are Words med Chris Medina. Jag hatar att säga det, men jag är rädd att jag tjatar ut den, nu när jag sjunger den också :(
Men hoppas inte det, underbar låt ju!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Linnéa, nice blogg! Bara undra en sak, har du gjort designen själv? :P

2011-09-13 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0