Dagens (2) ridpass.

Idag åkte jag till stallet vid 3. Jag red Zorro med Mathilda och Johanna. Det gick väl bra :)
Men det är ju alltid 100 gånger roligare att rida Terry, vilket jag gjorde därefter!
Jag red bort till Fiddelindan (stvn? :p) och jobbade i 20 minuter. Nu tycker jag nog att det mesta har fallit på plats, jag är så glad att det går bra för oss :D Sen red jag en sväng upp mot Byråsen och ner mellan hagarna.
Det är så härligt att vara ute och rida Terry! Både ensam och med sällskap, jag blir så glad. Jag skulle gärna köpa Terry när han går i pension, trots att han är gammal och inte går att åka ut och tävla med. Han duger som han är för mig :)

Ni får lite bilder också, observera att de inte är från idag utan från i sommras när jag hyrde honom ;)










Älskar dig Terry! <3

Kommentarer
Postat av: Eliiin

Vilka härliga bilder! Och så fin du är med den där hästen! :D

2011-09-07 @ 14:27:20
Postat av: Evvie

Det låter härligt! Hästen är så vacker, ni verkar passa tillsammans. :)

2011-09-07 @ 14:35:42
Postat av: Klara

Så underbart! :D

2011-09-07 @ 14:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0