Dance oh dance, like you've never danced before.

Jag kom precis hem från dansen. Jag är så inspererad, tänk vad mkt vi kan göra på uppvisningen nästa år!
Vi pratar om vi ska ha Disney första akten och Musikaler andra.
Och jag vet att när ni tänker på Disney så ser ni framför er Hakona Matata och och Lejonkungen. Men du kanske inte visste att tex Pirates of the Carabean är en Disney-film? ;)
Jag tror faktiskt att vi ska få dansa till He's a Pirate, soundtracket till PotC! Vad sjukt glad jag blir då!
Och musikaler.. ja men hur kul vore det inte att dansa till typ Grease? ;o

Next up är iaf att vi ska dra alla Michael Jackson-danserna på en rockkonsert. Gud, vad vi har fått beröm för dom danserna. Och jag tycker alltid det är lika kul att dra på sig baggy jeansen, det vita linnet och conversen och skinnjackan och dansa Bad och Beat It. Den här gången ska vi visa upp Dirty Diana för första gången sen uppvisningen (vi brukar alltid få en massa extra dansförfrågningar efter uppvisningarna, ännu fler i år). Ja, den där vi spelar horor i nattlinnen, haha, den är ändå rätt kul att dansa :p





Bilderna är från en av de fyra uppvisningarna vi hade (sen gjorde vi flera små på dansbandsveckan tex).
De är ganska dåliga men de var dom ända jag fick tag på.  De är från tidningen så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0