Jobbig dag ! *Fejksmajl*

Åh, så drygt! Mina ben värker fett mkt, jag har ont i magen, min standardhuvudvärk plus den här j*vla hostan jag tvingats leva med nästan hela veckan. Vi hade skoljogg idag (vilket jag glömde nämna), jag har hört att många andra skolor har typ 2-4 km? Ja, hos oss ska man i alla fall springa hela 1,2 mil! Jag fattar inte varför jag inte stannade hemma en dag till, jag menar, hur kul är det att springa så långt med en sån här hemsk förkylning? ;o
Men det var ändå ganska fort över, jag tänkte på dom där chipsen jag ska proppa i mig ikväll, då blev det bättre ;)
Jag tog en bild när vi sprang, men den försvann, så ni får tyvärr ingen bild som hör ihop med texten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0